Is jy ’n Suid-Afrikaner wat oorsee werk en dink dat jou inkomste van ’n buitelandse bron nie tuis belasbaar is nie?

Hier is die feite – onder Suid-Afrika se verblyf gebaseerde belastingstelsel, word jy gewoonlik op wêreldwye inkomste belas, selfs al verdien jy in Dollars, Euros, of Yen.

Maar hier is goeie nuus!

Artikel 10 van die Inkomstebelastingwet bied belastingverligting vir buitelandse vergoeding. As jy sekere voorwaardes nakom, kan tot R1,25 miljoen van jou buitelandse werksinkomste belastingvry wees. Hier is hoe dit werk:

Jy moet ’n formele dienskontrak hê (met ’n inwonende of nie-inwonende werkgewer). Jy moet ’n Suid-Afrikaanse belastinginwoner wees. Jy moet ten minste 183 dae (ongeveer 6 maande) van ’n 12-maande tydperk buite Suid-Afrika wees terwyl jy dienste lewer vir jou buitelandse werkgewer. 60 van daardie dae moet ononderbroke wees.

Die 183-dae / 60 ononderbroke dae-reël kan verwarrend wees! Dit sluit alle kalenderdae in – naweke, openbare vakansiedae, jaarlikse en siekteverlof word getel as tyd wat buite SA deurgebring is.

Steeds onseker? Hier is hoe SARS dit bereken: Hulle sal die belastingvrye deel van jou inkomste toeken deur die werksdae buite Suid-Afrika te vergelyk met die totale werksdae gedurende die tydperk wat jy dienste gelewer het.

Byvoorbeeld, as jy vir 180 dae in Amerika gewerk het en R650,000 verdien het, kan ’n groot deel van daardie inkomste van belasting vrygestel wees.

Moenie dit aan toeval oorlaat nie – laat ons jou help om hierdie komplekse proses te bestuur!

Kontak ons vandag vir kundige belastingadvies en gemoedsrus.

Vir meer inligting kontak ons vandag.